WEEKEND DAY- 18


I fredags drog vi hem efter skolan, snackade med lite vänner sen drog jag till nåt matställe, fick en gratis glass. det var en tjej som jobbade där och kom upp till mig och bara '' you seems to be nice, here'' sånt gör verkligen min dag 10 gåner bättre. Åkte sedan vidare till the footballgame, vi vann (!!!) med 54-15, det var rätt långtråkigt dock men ändå en upplevelse!


Lördag: Gick upp 06.00 (!!!) spring en runda käkade frulle och skypade med Lina och smsade med lite andra. Blev sedan upphämtad av Jill, Elizabeth och Hannah vi mötte upp en annan familj och åkte sedan vidare till en stor sjö cirka en timme bort, vi hurde båt och åkte ut, så sjukt kul och perfekt väder!! När vi var på väg tillbaka efter nästan kommit vilse ute på sjön, sjukt stor var den!! så var det polisbåtar ute i vattnet vi fick sedan reda på att de letade efter en människa, sjukt läskigt! Efter vi hade lämnat båten och allt åkte jag och Elizabet till Kyrkan för att möte upp deras kyrkgrupp och ha en tävling mellan tjejerna och killarna.. precis innan vi ska gå av märker jag att min plånbok är gone, och inser att jag glömt den på toaletten vid sjön, en timme bort!! fick lite panik med någon hade hittat den så allt löste sig och Jill var snäll och åkte och hämtade den idag! Iaf tävlingen gick ut på att båda lagen skulle börja med var sin stift och byta den mot något större eller bätte!! efter en timmes dörrknackning slutade vi med att fått en toalett, haha som vi skrattde! Vi mötte upp killarna igen och då insåg vi att vi var rätt körde när de kom med hela sin soffgrupp ink två bord... vet inte hur de lyckades menmen. Vi fick pizza och sen kollade vi film, var hemma hos Elizabeth vid 23 och somnade dirr!


Söndag: gick upp 7.30 för att åka till kyrkan, käkade frulle där och fick Chilatte, som jag saknat det! Denna kyrkan var mycket roligare än den min Vfamilj går till! det var rappare och dansare som uppträdde, sen var det en från Afrika som snackade, blev lite sömnig då med Rova underhöll mig under den tiden ( GRATTIS IGEN BABE)! Åkte sen med Elizabeth och hennes kompisar och käkade på Blue cost, sjukt gott med tacos!! Sen väntade vi bara på att hennes mamma skulle komma tillbaka med min plånbok. Blev körd hem igen och firade min Vsyster Jesicca som fyller 19 idag, hade ett litet party här med grill, glasstårta och lite annat gott så nu är jag mätt fram till jul!


Har fått lite plugg gjort nu men sparar resten tills imorgon, är rätt död nu! Imorgon ska alla utbytisar har pizzakväll, känns som om jag lever på pizza.. inte bra! Ha det så bra, puss!
 
Bilder från Lördagens båttur!
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0