Sep. 03, 2013

Denna helgen + vår lediga dag idag har jag hunnit med shopping, min första forzen yoghurt i Nashville, kyrk-söndag, sjukt seeegt och tråkigt, bowling, restaurang mat, sovit ut & sitter nu ny duschad & fixat mina naglar! Har matte test imorgon, men palla plugga lixsom!

Angående mitt skolbyte, så får jag inte byta skola, och som det ser ut just nu inte klass heller, tråkigt men sant! Ska göra ett sista försök imorgon och fråga rektorn på skolan!

Har även tjat sönder på mina Vpäron, känner mig som den jobbiga ingen i familjen... Efter ett gym-kort!! Sagt till minst 4 gånger och varje gång får jag svaret.." Vi ska kolla upp lite mer om det..." Börjar tröttna på att säga till nu..

Imorgon är det skola vilket betyder gamla rutiner, längtar lite.. Att bara vara hemma blir rätt segt efter ett tag också!


Lite bilder som summerar helgen, maten är typical- the Thompson family meal!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0