helgen

Hade en sjukt rolig kväll igår, fick träffa en massa nytt folk vilket uppsakttas till tusen, ny kontakter värden över tackar man aldrig nej till!! så sjukt härliga människor det finns i vår värd! käkade, minglade, spelade julklappseplat och fick med mig hem en jätte gossig filt, lär bhövaas eftersom det är svinkallt här hemma!! 

Idag söndag har jag skypat med folk där hemma, fick även snckat med Emelie och mells igår, skönt att få prata av sig! annars har jag inte gjort ett skit, stutit hemma stora delar av dagen, men skönt det med, nä skoja det är svin trågkigt och börjat trötta på det eftersom det händer lite för ofta nu för tiden, fick iaf käkat thai mat till lunch, som jag saknat det! 
EL GRUPBILD!
utbytessutudenter från hela värden°! coolt!
 
Skype med mells!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0