Ge Aldrig upp, det löser sig!! #DAY107

Sitter just nu i skolan ( ja vi får ha mobilen på denna skolan, dom är inte lika strikta som en privat) hur som helst har jag bytt en klass till hemkunskap, mycket roligare och folk i den klassen puls matteklassen gör verkligen min dag 100 gånger bättre, det är så jag överlever dagar just nu! Matten och ekonomin klassen är sjukt svåra och jobbiga, får dock lite fördelar i EK klasen dock inte i matten, men jag gör mitt bästa där. Har inga planer inför ikväll, men imorogn är det bowling kalas för Coco som fyller 18, bowling kalas hade man när man var 9 tänker ni, jo livet i USA säger jag bara!! Hade det varigt i Sverige hade det firats på ett helt annat sät! Sen ska vi åka till min IEC Su som bor en timme bort, gå på hockey och ha sleepover, fick välja mellan det eller hänga med lite andra utbytisar för att hoppa trampolin och ha filmkväll, men känner att jag behöver träffa min IEC så passar på att göra det, ser fram emot att komma bort lite och får lite socialt umgänge för en helg, även sånt som hjälper mig att glömma min hemlängtan, och mår därför 100 gånger bättre!! 

Dessa två saknar jag emormt!! Förhoppningsvis kommer de från TN under vårlovet och hälsar på mig, ännu en go anledning till att stanna här!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0