DAY 103

Denna dagen har varigt riktigt hemsk... började med att jag försov mig så fick stress som en galning för att hinna... lunchen kom och jag fick typ panik, visste inte var jag skulle göra, visste att jag behövde gå och prata med rektorn så vi kunde fixa lite klasser så passade på att göra det då! Kunde verkligen inte hjälpa det, allt tungt som hängde i mig kom och tårarna bara rann.. så vi gick till hans kontor, snackade och han försökte hjälpa mig, ska se om det finns någon annan att snacka med imorgon, behöver verkligen snacka av mig med någon face to face!! Har haft sjukt med hemlängtan, grejen är den, jga vill inte hem... jag vill bara att det ska bli bra vilket jag hoppas det blir innan jul!! Hade tänkt att dra och springa för att inte bara sitta hemma, och inte ha ett smack att snacka om eller göra... ska få lite läxor gjort sen drar jag ut, och sen hem äta och i säng tidigt.. att behöva börja 7.18 är ingen höjdare, menmen jag vänjer mig nog! 


lite fler bilder från bästa veckan här i staterna, Floridaveckan med en familj från min förra skola
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0