THE END.

Idag har jag köpt de sista till familjen, hittat en iphone jag kan köpa vilket jag kommer göra imorgon, träffat på en massa kompisar på stan och fått reda på mina exakta flygtider, resan kommer ta 14 timmar och jag kommer ha 5h på chicagos flygplats vilket känns rätt bra!!! 
 
Ikväll ska jag tävtta det sista, ta en promme med Linn och snacka ut. fixa lite här hemma samt till imorgon. Tror jag är en av få som tycker att det ska bli sjukt kul att få komma tillbaka, kanske för att jag inte behöver plugga utan bara kan störa alla andra, haha. Men kommer  sakna min klass sjukt mycket. 
 
Detta sommarlovet har varit ett av de bästa, träffat en massa nya, fått resa till både Spanien och Holland, fått tjäna egna pengar och umgåtts med de jag älskar, kan inte var mer än nöjd och nu väntar ett helt år i usa. känns ändå rätt bra även om jag måste ta många farväl både idag, imorgon och på Onsdag... Tror detta kommer bli ett bra kommande år. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0