MIN FAMILJ!!

Nu börjar allt falla på plats, jag har fått en familj i samma satad som sist, en mamma, en pappa, två systrar 96 & 94.a, sen ska jag bo med en tyskstudent, de har en himla massa djur, två hundar, tre fåglar, sju fiskar, en ödla.. ja det lär bli intressant. Har inte snackat något med familjen ännu, skrev ett mail igår, men har inte fått något svar. Hittar inte dom på facebook, letat som en galing, men deras namn verkar vara ungefär som Svensson och Andersson, dvs iprincip omöjligt att hitta.. Har kollat upp lite hur jag ska bo.. får inte ett eget rum vilket suger, måste dela med tyskan. MEN om min andra värdfamilj kan fixa med papperna som blev fel och blir godkännda kommer jag flytta till dom och spendrea mitt år där, detta får jag reda på i slutet av veckan..
 
Lite info om skolan, den är Kristen, men har ingen skoluniform (tackar för det) sen anordnar den esor till new york och Washington, vilket gillas strarkt, förhoppningsvis får jag bli senior, dvs jag får göra en massa saker, större utbud på lektioner, få ta graduation osv!!! Den har en del team, ska försöka anmäla mig till något, och hoppas på att jag kommer med!! Bor cirka 30 min med bil/buss från skolan, kommer inte orka gå upp tidigt...
 
Jag kommer bo 20 min från den fina standen Nashville, ser framemot att besöka den, kommer förmodligen också spendera mycket tid med min andra värdsyster som jag har haft väldigt bra kontakt med och båda två ser fram ermot att träffas.
 
Trotts alla om och men kommer detta bli ett bra år, känner på mig det!! H
 
ar inte fått något avresedatum, men vet att jag åker i nästa vecka, då skolan börjar den 20.e så vill de att jag missar så lite som möjlgt!! 
 
Så fort jag vet mer uppdaterar jag er!!
 
Imorgon fyller en väldigt fin vän år, så lite planer har vi fixat, kommer bli en toppen dag... inga förväl, inte förens nästa vecka... då kommer tårarna börja komma ;( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0