LAST NIGHT

Detta är nu sista natten i detta land på 10 månader, helt galget! har fått säga hejdå till så många fina ansikten idag, så många som jag kommer sakna under det kommande året. Har fått hjälp med packningen av mina älskade tjejer, fått en jätte fin avskedspresent och ätit gott, ni är bäst!! 
 
Kan inte fatta att jag åker imorgon, dagen som jag väntat på i över ett år nu, och imorgon är den här... så sjukt. Hoppas på att jag fårr med mig allting, att resan går bra!! Imorgon kommer bli en jpbbig dag, det är då jag kommer inse att jag åker, och tårarna börjar komma. Har ställt klockan på 07.00 för att hinna med allt och säga hejdå till alla. Vi hörs, godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0