Day 5 #birthday

Hej! hade en jätte bra födelsedag här nere i staterna, gick i skolan som vanligt fick lite grattisar här och där, men när sista lektionen har slutat ropar '' the office'' mitt nman i högtalarna och ber mig komma dit, var redan där haha så då ser jag en cockie-tårta med massa ballonger på!! där det står happy birhday på och två kort, blev helt chockad! Det var från min andra värdfamilj som inte blev acepterade, så sjukt gulliuga!! Så där stog jag och typ alla stirrde på mig, sen när jag gick ut från skolan, så alla bra * Is it your birthday today?, sen alla bara HAPPY BRTIHDAY!! and what is your name? så denna dagen var toppen!! Kom sen hem, chillade och sen gick vi ut och åt på restaurang med familjen, sen hem och så fick jag en till tåta denna gången en glasstårta och ett presentkort på forever21, värdens bästa hostfamily!!! 
 
 
Idag på bibel lektionen så skulle vi sätta oss i olika grupper  typ vilken eller vad man tyckte om att göra, var lite lost så läraren kom fram till mg och började fråga vad jag gillade, slutade med att jag fick joina tre siniors tjejer, jätte gulliga.. så vi kom fram till att vi ska baka en gång i månaden, sälja den och sen donera pengarna till välgörenhet! Så bibellektionerna är inte så tråkiga trotts allt, ska bli kul, dom bara vi kan komma och hämna dig och så så kan vi vara hos mig och baka, osv!! 
 
Försöker fortfarande hitta ett kompisgäng, men lite svårt att bara joina eftersom alla kännt varandra ett bra tag, men det börjar losa nu och man ser vilka som ''hör ihop osv'' tror jag snart hittat mina buddies!!
 
Ska snart sova, måste även shoppa imorgon, har knappt några kläder för skolan eftersom det är dress kode, vilket betyder att du måste ha krage på din tröja och ej jeans färgade byxor! men fredag får du ha vad du vill och torsdag kan du ha skolnas tröja sen vilka byxor du vill! Laddar upp bilder imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0