Ingen mer Arizona!

Efter en ganska chill dag i skolan då vi fick sluta 30 min tidigare (lycka)!! dock inte förens 15.30, gick en snabb runda på stan innan jag kom hem och har sen dess stuttit med massa plugg, ska gå en liten runda snart så jag från en liten pause i allt pluggande. 
 
 
MER INFO OM USA!!!
 
okej, i förra veckan ringde EF till mig och frågade om jag ville bo med en annnan studen, tackade nej till det och skrev då ett medelenade till min Välkomstfamilj-mamma. Eftersom hon ville/måste eller något ta emot två studenter  ville hon inte längre ha mig som student och hjälpa mig att hitta familj, så därför ringde jag EF idag och då sa dom att de skulle hitta en ny placering till mig, så kommer förmodligen inte bo i Arizona längre, trkigt men hoppas på att jag kommer till ett bättre ställe, Califonien, florida eller New york hade inte varigt fel. Så hoppas på att dom hittar en permanent familj till mig och inte bara välkomstfamilj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0